
Problemer med mobilnetværket er løst
TDC-kunder kan igen ringe og modtage opkald.
NyhederProblemet med mobilnetværk er løst
Kl. 13.00
TDC meddeleler, at de tekniske problemer med mobilnetværket, nu er løst.
Tidligere udmelding fredag den 7. februar:
TDC melder her fredag formiddag om, at der er periodiske udfald med mobilnetværket. Det betyder, at TDC-kunder kan opleve problemer med at modtage og foretage opkald.
Udfaldet giver periodisk, ustabile forbindelser til Viborg Kommunes telefoner. Dette gælder desværre også hovednummeret tlf. 87 87 87 87.
Fejlen er ikke identificeret, men umiddelbart lader det til, at hvis man har en anden teleudbyder end TDC, så kan som borger godt ringe ind på Viborg Kommunes numre.
I mellemtiden opfordrer vi borgere, der har et akut behov for at komme igennem til en af vores telefoner om at:
- prøve at slå flytilstand til - og derefter slå det fra igen (hvis man har mobiltelefon)
- vente lidt - og derefter prøve at ringe op igen enten på hovednummeret eller det direkte nummer til den person, afdeling eller institution, som man har behov for at tale med.
Vi håber, at fejlen hos TDC hurtigst muligt bliver lokaliseret og rettet, og vi opdaterer denne side, så snart der er nyt - eller så snart vi kan sige noget om tidshorisonten for fejlretningen.